Vem är du som springer som jag?

Där kommer du längs den slingrande vägen bärandes på en stor korg
jag tror den är fylld av rädsla och sorg

Jag tittar på dig en stund och ser, något så mycket mer
du är vacker, har en styrka och en vilja av stål
du har så otroligt många mål

Jag kan se det i din blick, det var någon som gick
någon som stod dig nära,
jag tror ni var kära

Frusen och hungrig stannar du upp och ser
det är som dina ögon ber
Om lite närhet och att få vila
men du tvingar dig själv till att fortsätta ila

Fortsätta längs vägen att vandra
men det finns inga du kan klandra,
det är bara livets gång, tyvärr är det inte alltid en vacker sång

Det enda som kan hjälpa är om du tar dig samman och sätter riktig fart
Först då kommer du kanske se klart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0